Frågor och Svar!! +Översättning

 
Jag är jätte glad att jag hittade denna video för de är jätte kul frågor, och svar =;). Jag översatte frågorna och de och såhär blev de:
 
1.Vad köpte ni för din första lön?
John: Skor..?
Edward: Laptop/bärbar dator!
 
2. Skulle ni hoppa bungee jump eller fallskärm, vilket galet stunt skulle ni göra?
John&Edward: Fallskärm!
John: För bungee jump hoppar man typ bara upp och ner..
Edward: Nästa fråga
 
3.När var senaste gången ni var i trubbel eller irriterade er mamma, och vad var orsaken?
Edward: vi hade en twitcam live och hon ville stänga av den och ah ..
John: den senaste gången vi var i trubbel var på en radiostation och jag spillde dricka.
Edward: John spillde vatten över kontrollbordet!
John: Nej de var inte jag och jag fixade det. Vi kommer alltid i trubbel men inte dålig.
 
4.Ifall ni var tjejer för en dag. Vad skulle vara de mest spännande med det? Vad skulle ni vilja göra?
John: De mest spännande vore att vakna och ta en dusch och göra tjej saker: måla naglarna och prova kläder/klänningar.
Edward: Jag skulle prova (någon speciell sorts) byxor.
John: Och ah coola saker!
 
5. Skulle ni gå på balen med ett fan ifall hon frågade dig?
John: Ja
Edward: Jag och John har en TV ide då vi åker till olika skolor i europa och gör saker.
John: Ja i framtiden skulle vi göra det. Jag tror de skulle bli väldigt coolt.
Edward: Eller ha en tävling
John: Yeah
 
5. Hångla, gifta, undvika: Tara Reid, Britney Spears, Taylor Swift?
Edward: hångla med Britney Spears, gifta sig med Tara Reid, undvika Taylor Swift. Det är en väldigt svår fråga okey?! Vi gillar allihopp.
John:  Gifta sig med Tara Reid, inte Taylor Swift och inte Britney Spears för hon är redan gift och jag vill inte var i vägen. Våra fans som tittar på detta säger säkert "OOoooh".
 
6. Bröst eller rumpa?
John&Edward: Eeeh.. eh ..?
John: Allting! Vi gillar mest tjejers personlighet =:).
 
7.  Hey killar, vad skulle ni göra ifall du somnade i ett badkar och vaknade upp som sjöjungfru?
John: Hahah
Edward: Oj, vi skulle först åka till havet så vi hade mer utrymme till att simma.
John: Vi skulle undersöka vad vi skulle göra och rädda världen. Och simma med delfiner.
 
8. Vad gillar ni mest, Jedkisses eller Jedhugs?
Edward: Jag tycker jedhugs, för ibland när man har jedkiss många fans får man typ sår på läpparna.
John: Jedhugs är bäst för många av våra fans har inte fåt jedkisses, men vet ni vad Jedkisses är mycket bättre.
 
De var översättningen till frågorna och svaren, de tog ett tag men de var de värt. Kopiera inte texten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0